Sklej!


Jeżeli jesteś zainteresowany informacjami na temat tego modelu
lub chcesz go kupić za rozsądną cenę, kliknij TUTAJ.


Fokker D VII

Fokker D VII
Fokker D VII. Dwupłatowiec. Miał konstrukcję mieszaną. Kadłub o przekroju prostokątnym wykonany był ze spawanych rur stalowych, miał pokrycie płócienne. Jedynie dziób kadłuba mieszczący silnik miał zdejmowane pokrywy boczne z blachy aluminiowej. Płaty dwudźwigarowe, połączone ze sobą cienkimi stojakami w kształcie litery N, wolnonośne o grubym profilu, kryte do pierwszego dźwigara sklejką, reszta płótnem. Lotki tylko na górnym płacie. Podwozie dwugoleniowe, amortyzowane sznurem gumowym. Uzbrojeniem samolotu były dwa karabiny Spandau.
Samoloty zaczęły trafiać na front w kwietniu 1918 roku, a w drugiej połowie 1918 roku Fokkery D.VII stanowiły już 75% wyposażenia niemieckich jednostek myśliwskich. Latali na nich wszyscy najsławniejsi niemieccy piloci i dokonywali cudów nad liczebnie przeważającymi siłami aliantów. Samolot był zwrotny, szybki, miał dobrą prędkość wznoszenia; pełnię swych możliwości osiągał dopiero na wyższym pułapie.

Dane taktyczno techniczne:
Rok produkcji 1918
Producent Niemcy
Napęd silnik rzędowy 6 cylindrowy BMW III o mocy 180KM
Predkość max 200km/h
Pułap 1000m

Parametry modelu:
- Skala 1:72
- Ilość części montażowych 29
- Długość 97 mm
- Rozpiętość 128 mm
- Poziom trudności montażu 2

Wyposażenie modelu:
- Szczegółowo odwzorowany wygląd zewnętrzny
- Dwa karabiny maszynowe
- Ruchome śmigło
- Kalkomania w dwóch wersjach z rombowymi emblematami

Potrzebne kolory farb wg. katalogu firmy Revell:
5 8 35 36 56 67 79 85 88 91 364