Sklej!
MIG 29 Fulcrum "Luftwaffe" |
![]() MIG 29 Fulcrum "Luftwaffe". Samolot myśliwski z możliwością realizowania zadań szturmowych. Owocem prac projektowych prowadzonych w latach 1974-1984 przez Biuro Konstrukcyjne Mikojana-Gurjewicza był jednomiejscowy MIG-29. Jego pierwszy prototyp oblatano 6 października 1977. W 1983 roku uruchomiono jego produkcję seryjną, Podczas procesu projektowania samolotu MiG-29, konstruktorzy radzieccy eksploatowali starsze technologie do granic ich możliwości. W rezultacie zbudowano wysoce zwrotny i manewrowy samolot, którego osiągi porównywalne są z najnowocześniejszymi zachodnimi samolotami myśliwskimi. MIG-29 Fulcrum został zaprojektowany do wykonywania tych samych zadań co amerykański F-16 Fighting Falcon. Myśliwiec ten jest zdolny do zwalczania celów powietrznych znajdujących się w dowolnym położeniu, w tym na tle ziemi lub wody, z dużym przewyższeniem (do 10 km) i przeniżeniem (do 6 km), w każdych warunkach atmosferycznych zarówno w dzień jak i w nocy. MiG-29 może operować z doraźnie przygotowanych lotnisk. Oryginalne, niespotykane w innych samolotach, oddzielne główne i startowe wloty powietrza. Umożliwia to operowanie z prowizorycznych lądowisk w pobliżu linii frontu. Wloty główne zamykają się i otwierają hydraulicznie, wraz z dotknięciem lub oderwaniem przedniego koła od pasa startowego. Dane taktyczno techniczne: Długość:16,28 m Wysokość:4,73m Rozpiętość skrzydeł:11,36m Powierzchnia nośna skrzydeł:38,00m2 Masa własna:10.900kg Max masa startowa:18.500kg Prędkość maksymalna: 2.445km/h Maksymalny pułap:18.000m Zasięg:1.430km Parametry modelu: - Skala 1:32 - Ilość części 165 - Długość 544 mm - Rozpiętość 351 mm - Poziom trudności montażu 4 Wyposażenie modelu: - Autentyczny wygląd części poszycia zewnętrznego modelu - Detale kokpitu i panelu sterowania - Szczegóły dwóch silniów odrzutowych z całkowicie ulepszonymi dyszami oraz wiele innych szczegółów Potrzebne kolory farb wg. katalogu firmy Revell: 99 302 310 330 364 371 374 |