Sklej!


Jeżeli jesteś zainteresowany informacjami na temat tego modelu
lub chcesz go kupić za rozsądną cenę, kliknij TUTAJ.


P-47 D Thunderbolt

P-47 D Thunderbolt
P-47 D Thunderbolt. Ciężki myśliwiec dalekiego zasięgu. Była to najliczniej produkowana wersja tego samolotu. Zaopatrzono ją w silnik R-2800-59 z wtryskiem paliwa. Wersja ta posiadała szereg odmian: z dodatkowymi zbiornikami podskrzydłowymi, z różnymi zestawami zaczepów bombowych, itp. Począwszy od wersji P-47D-25 wprowadzono kroplową osłonę kabiny i cieńszy kadłub w części ogonowej. Wzmocniono także zaczepy do zewnętrznych zbiorników paliwa. W wersji P-47D-27 wprowadzono małą płetwę grzbietową.Wersja D produkowana w zakładach Curtiss oznaczana była jako P-47G. Oznaczeniem TP-47G oznaczono dwumiejscową wersję Thunderboldta- wybudowano dwa egzemplarze. Ogółem wyprodukowano 15500 maszyn.

Dane taktyczno techniczne:
Długość 11,03 m
Rozpiętość 12,43 m
Wysokość 4,30 m
Powierzchnia nośna 27,87 m2
Masa własna 4550 kg
Masa całkowita 8800 kg
Prędkość maksymalna 697 km/h
Prędkość minimalna 160 km/h
Pułap normalny 12800 m
Czas wznoszenia na 6090 m 9 min.
Zasięg 2720 km
Napęd: silnik gwiazdowy Pratt-Whittney R-2800 o mocy 2000 KM, śmigło czterołopatowe Curtiss Electric
Uzbrojenie: wszystkie wersje uzbrojone były w 8 karabinów maszynowych Browning kalibru 12,7 mm

Parametry modelu:
- Skala 1:72
- Ilość części montażowych 53
- Długość 156 mm
- Rozpiętość 172 mm
- Poziom trudności montażu 3

Wyposażenie modelu:
- Model produkowany z nowych form
- Bomby i pdskrzydłowe pomocnicze zbiorniki
- Alternatywnie zbiornik podkadłubowy
- Na częściach poszycia szcsegóły odwzorowujące konstrukcję; elementy pasowane na metalowe kołki
- Szczegóły kokpitu
- Szczegóły silnika gwiażdzistego P&W R-2800
- Ruchome śmigło
- Detale zespołu podwozia
- Kalkomanie dla dwóch wersji USAAF

Potrzebne kolory farb wg. katalogu firmy Revell:
36 46